Veselo razdoblje maškara obilježili smo cjelotjednim maskiranjem u Spidermane, Elze, klaune, balerine, gusare i princeze. Istraživali smo afričke maske, njihov oblik, boje te smo kroz likovnu i kreativnu aktivnost izradili naše afričke maske – slikanje temperom (razvoj kreativnosti), i od kartona (razvoj fine motorike prstiju, šake – rezanje, lijepljenje) Izradili smo klaune od kolaž papira rezanjem geometrijskih oblika (spoznajni razvoj – imenovanje geometrijskih oblika) te od papirnog tanjura i kolaž papira gdje smo usvajali nove tehnike oblikovanja papira u mašnu. Usvojili smo tekst recitacije „Tu za lem“ (Florian Andrašec) uz pratnju glazbala defa – poticaj na održavanje ritma i tempa, bogaćenje rječnika – glazbalo def.
Uz veselu i brzu pjesmicu „Danas je fašnik“ svi odmah krenu pjevati i plesati čime utječemo na razvoj slušne percepcije (ritam i dinamika). Za govorne aktivnosti na temu maškara odabrali smo igrokaz „Karneval“
(Zvjezdana Radetić) i scensku igru „Kako se miš maskirao“, njima utječemo na razvoj vještine slušanja i razgovaranja – slušanje i razumijevanje govornog sadržaja, uočavanje i razlikovanje glasova, intonacije, ritma u rečenicama, te razvoj pozornosti.






