Kao uvod u razgovor o Valentinovu čitamo „Legendu o svetom Valentinovo“ iz koje smo saznali tko je bio Valentin, od kada i zašto slavimo Valentinovo – bogaćenje rječnika (sveti, tamnica, legenda). Razgovaramo kako mi obilježavamo taj dan i izrađujemo plakat sa izjavama djece o Valentinovu (djeca govore da je to dan zaljubljenih, „ženiju se ftičeki“, dečki curama daruju cvijeće i čokoladu,…) – kroz govorne aktivnosti razvijali
smo artikulaciju govora-pravilno izgovaranje slova, utjecali na razvoj vještine razgovaranja te poticali na odgovaranje cjelovitim rečenicama na poticajna pitanja. Mravići su usvojili tekst recitacije „Valentinovo“ ( razvoj memorije) te pjesmice „Bilo je to na Valentinovo“ (razvoj glazbenog stvaralaštva – poticaj na
održavanje ritma, prepoznavanje melodije i teksta). Veselu i pozitivnu atmosferu u skupini stvorila je „ljubavna kutija“ koju smo izradili za umetanje pisama koju smo otvorili na Valentinovo (pisanjem/crtanjem pisama utjecali smo na razvoj predčitačkih vještina i razvijali kod djece kreativnost i maštovitost). Kroz kreativne aktivnosti izrade čestitke za Valentinovo i cvjetića od vune, nastojali smo razvijati finu motoriku prstiju i šake (crtanje, rezanje škaricama, lijepljenje). Slikali smo vodenim bojama, crtali flomasterom i pastelom na temu „Srce u srcu“ – razvoj likovnog senzibiliteta za različita likovna sredstva i materijale, razvoj kreativnosti, poticaj na bojanje unutar linija. Posebno smo se veselili pečenju „srčeka“ od tijesta. Oblikovanje tijestom (razvoj taktilne percepcije) uvijek je zanimljiva aktivnost, i svi rado sudjeluju u njoj.


