DAN ŽENA Kao i svake godine 8. ožujka obilježili smo Dan žena, bavili smo se izradom ukrasa i čestitki za naše
majke i bake. Svako dijete izradilo je vlastitu čestitku tako da je najprije otisnulo dlan na papir, a
zatim i prst tako da su otiskom izradili cvjetove. Djeci je izrada čestitke bila vrlo zanimljiva, baš iz
razloga što su imali priliku istraživati teksturu tempere i papira. Kod djece se ovom aktivnošću
razvijala preciznost, pedantnost te su ujedno i istraživala materijale iz svoje okoline. Također smo uz
pomoć vlastitog dlana izradili i buket cvijeća. Djeca su najprije ocrtala svoj dlan, te ga izrezala kako bi
ih kasnije zamotali u cvjetove. Kod te aktivnosti razvijali smo finu motoriku ruku – pravilno držanje
olovke, crtanje, rezanje škarama.
DAN OČEVA
Uoči dolaska Dana očeva, za naše očeve i djedove pripremili smo čestitku u obliku odjela i kravatu.
Najprije su djeca temperama obojila gumbe i tjesteninu, koje su zatim ljepila na čestitku. Također,
djeca su se unutra samostalno potpisala. Za ukras smo izradili kravatu koju su djeca obojila i izrezala.
Naučili smo i pjesmu „Tata ti me voliš“, koju smo vježbali cijeli tjedan kako bi je djeca na Dan očeva
mogla otpjevati svojim očevima i djedovima. Ovim aktivnostima razvijali smo preciznost, kreativnost,
finu motoriku ruku te smo poticale samostalnost kod djece.
SVJETSKI DAN OSOBA S DOWN SINDROMOM
Svjetski dan osoba s Down sindromom obilježava se 21. ožujka, stoga smo na ovaj dan obukli šarene
čarape kako bi podržali sve osobe koje boluju od Down sindroma. Pročitali smo priču o djevojčici koja
boluje od sindroma Down te razgovarali o različitostima i prihvaćanju, a na kraju smo nacrtali šarene
čarape koje su simbol tog dana. Ovim aktivnostima poticali smo djecu na prihvaćanje sebe samoga,
ali i ostalih. Ukazali smo na važnost uvažavanja različitosti te potaknuli djecu na poštivanje djece koja
su drugačija.
PROLJEĆE
Kako bi što prije došlo proljeće, odlučili smo izraditi cvjetne krune. Prvo smo obojili cvjetiće koje smo
zalijepili na krunu i čekali proljeće. A čim je proljeće stiglo, s veseljem smo te krune stavili na glavu.
Naučili smo pjesmu „Proljeće je procvalo“ koju smo otpjevali u toploj proljetnoj šetnji.












